Test drive cu noua Mazda CX-3 echipat cu motorizarea 2.0 cmc Skyactiv de 150 CP Euro 6

test drive Mazda CX-3 2.0 Skyactiv 150 cp, drive test Mazda CX-3 2.0 Skyactiv 150 cp, review Mazda CX-3 2.0 Skyactiv 150, new 2016 Mazda CX-3 2.0 Skyactiv 150, consum benzina Mazda CX-3 2.0 Skyactiv 150, test ro Mazda CX-3 2.0 Skyactiv 150, test in romania Mazda CX-3 2.0 Skyactiv 150 cp, cel mai bun motor mazda, motor mazda skyactiv benzina, distributie lant Mazda CX-3 2.0 Skyactiv 150, lista preturi Mazda CX-3 2.0 Skyactiv 150 2017, review Mazda CX-3 2.0 Skyactiv 150 romania

Mazda ofera in 2016 noul crossover CX-3 cu cea mai buna motorizare de doi litri de pe piata auto.

test drive Mazda CX-3 2.0 Skyactiv 150 cp, drive test Mazda CX-3 2.0 Skyactiv 150 cp, review Mazda CX-3 2.0 Skyactiv 150, new 2016 Mazda CX-3 2.0 Skyactiv 150, consum benzina Mazda CX-3 2.0 Skyactiv 150, test ro Mazda CX-3 2.0 Skyactiv 150, test in romania Mazda CX-3 2.0 Skyactiv 150 cp, cel mai bun motor mazda, motor mazda skyactiv benzina, distributie lant Mazda CX-3 2.0 Skyactiv 150, lista preturi Mazda CX-3 2.0 Skyactiv 150 2017, review Mazda CX-3 2.0 Skyactiv 150 romania

Sa spui acest lucru este relativ greu cand te gandesti ca toata lume are in oferta motorizari pe benzina supraalimentate, insa adevarul este ca motoarele aspirate clasice sunt inca extrem de performante daca sunt modificate pentru a corespunde normelor de poluare.

MAZDA SI TEHNOLOGIA SKYACTIV

test drive Mazda CX-3 2.0 Skyactiv 150 cp, drive test Mazda CX-3 2.0 Skyactiv 150 cp, review Mazda CX-3 2.0 Skyactiv 150, new 2016 Mazda CX-3 2.0 Skyactiv 150, consum benzina Mazda CX-3 2.0 Skyactiv 150, test ro Mazda CX-3 2.0 Skyactiv 150, test in romania Mazda CX-3 2.0 Skyactiv 150 cp, cel mai bun motor mazda, motor mazda skyactiv benzina, distributie lant Mazda CX-3 2.0 Skyactiv 150, lista preturi Mazda CX-3 2.0 Skyactiv 150 2017, review Mazda CX-3 2.0 Skyactiv 150 romania

De fiecare data cand testam o masina produsa de catre cei de la Mazda ramanem placut suprinsi pentru ca doar japonezii inca mai au in gama masini cu motoare pe benzina traditionale.

Multi o sa vina sa ne spuna ca motorul pe benzina aspirat este de domeniul trecutului cand este comparat cu noile propulsoare turbo, insa nici un asa zis specialist nu spune faptul ca un motor aspirat performant are si o cilindree mare, adica cel putin doi litri

CITESTE MAI MULTE AICI!

Ia sa auzim...