Test Drive cu noul Mitsubishi L200 Double Cab DI-D High Power 2014

test drive mitsubishi l200 2014, drive test l200, test consum l200, cat consuma l200, motor 2.5 DI-D 178 cp, cutie automata L200 (9)

test drive mitsubishi l200 2014, drive test l200, test consum l200, cat consuma l200, motor 2.5 DI-D 178 cp, cutie automata L200 (9)Whattruck este cea mai mare publicatie online dedicata transportatorilor din Romania si din aceasta cauza nu puteam sa nu testam si unul dintre cele mai indragite modele pick-up din Europa.

Numele sau este Mitsubishi L200, o masina care detine suprematia in segmentul sau in Germania ( cea mai mare piata de masini de acest gen din Europa).

Pentru a vedea de ce germanii indragesc atat de mult modelul japonezilor trebuie sa ne uitam la aceasta masina direct in comparatie cu ceea ce ofera concurenta si de ce nu trebuie sa ne uitam la capitolul caracteristici tehnice.

DESIGN

test drive mitsubishi l200 2014, drive test l200, test consum l200, cat consuma l200, motor 2.5 DI-D 178 cp, cutie automata L200 (27)L200 este un pick-up care se comercializeaza in Europa din anii 80, cand pe aceasta piata doar Toyota mai oferea un asemenea vehicul. Lunga istorie a lui L200 pe Batranul Continent permite in prezent marcii sa afiseze vanzari incredibile in acest segment.

De fapt L200 se vinde in Germania mai bine chiar si decat cateva modele de masini de clasa mica care poarta sigla Mitsubishi.

test drive mitsubishi l200 2014, drive test l200, test consum l200, cat consuma l200, motor 2.5 DI-D 178 cp, cutie automata L200 (14)Una dintre cele mai importante caracteristici ale lui L200 este componenta design care face din acest pick-up un model care se diferentiaza clar de concurenta sa.

Cabina cu plafonul rotunjit este chic insa ofera din pacate un spatiu mai redus pentru pasagerii care stau pe bancheta din spate.

INTERIOR

La volan L200 are o arhitectura a plansei de bord asemenea unui SUV modern cu toate comutatoarele amplasate ergonomic. Volanul se regleaza pe doua directii si permite o pizitionare normala, un avantaj al sau fiind si un diametru mai mic al sau in comparatie cu ceea ce oferea concurenta.

Scaunele din fata sunt profilate corect insa au un sezut prea mic daca ne raportam la o persoana care are o inaltime mai mare de 1.8 m.

Indiferent de ce am zice L200 este un pick-up care are o varsta pe aceasta piata, iar latimea interiorului sau este mai mica decat ceea ce ofera un Hilux, Ranger sau D-Max. Pur si simplu L200 este cel mai mic pick-up din segment la habitabilitate caracteristica care poate sa constituie o problema pentru cei care doresc un nivel de comfort superior.

MOTORIZARE 2.5 DI-D 2014

test drive mitsubishi l200 2014, drive test l200, test consum l200, cat consuma l200, motor 2.5 DI-D 178 cp, cutie automata L200 (9)Motorul gasit sub capota lui L200 este un clasic 2.5 litri care dezvolta in versiunea de putere High Power o putere maxima de 178 CP la o turatie de 3.750 rpm. Momentul motor de 350 Nm este disponibil incepand cu o turatie de 1.800 rpm.

Puterea dezvoltat de acest motor este de altfel si marea problema a lui L200 in comparatie cu ceea ce ofera concurenta. Navara de 2.5 litri dCi are 190 CP si peste 400 Nm, iar noul D-Max bi-turbo are o motorizare mult mai puternica si economica in viata de zi cu zi.

Mai mult decat atat consumul mediu afisat de acest L200 din test a fost de 8.3 litri in mediu extraurban si 13 litri intr-un oras precum Bucuresti. Acest consum este mai mare decat al unui D-Max si se situeaza la un nivel afisat de Navara care ofera o putere maxima mai mare.

CEA MAI BUNA TRANSMISIE AUTOMATA DIN SEGMENT

test drive mitsubishi l200 2014, drive test l200, test consum l200, cat consuma l200, motor 2.5 DI-D 178 cp, cutie automata L200 (9)Una dintre cele mai importante caracteristici ale masinii de fata este faptul ca transmisia sa automata clasica cu 5 trepte este cea mai rafinata din segment. Evident aici nu punem in calcul Navara 3.0 V6 dotata cu transmisia Aisin cu 7 trepte.

Cutia celor de la Mitsubishi se misca elegant in mediul extraurban, iar in oras aceasta schimba rapoartele la fel de inteligent si fara zmucituri asemenea unei transmisii Mercedes.

Aceasta cutie de viteze impreuna cu caseta de reducetie SuperSelect permite celor de la Mitsubishi sa ofere o masina extrem de capabila in mediul off road.

Mai mult decat atat capacitatea lui L200 de a merge full time in modul 4×4 face din L200 un partener de nadejde chiar si pentru cei care doresc sa utilizeze masina in viata de zi cu zi in mediul urban.

PRET

Masina de fata are un pret de achizitie care porneste de la suma de 25.780 euro fata TVA, insa daca aplicam reducerea Mitsubishi Romania  Euribor 3M+ 4.99%, ajungem sa achiztionam o masina la un pret decent.

test drive mitsubishi l200 2014, drive test l200, test consum l200, cat consuma l200, motor 2.5 DI-D 178 cp, cutie automata L200 (9)

PRO

Cea mai mica raza de bracaj din segment

L200 facelift are o bena mai mare

Comportament rutier extrem de comfortabil

Cutie de viteze automata rafinata

Cea mai buna transmisie 4×4 din segment

 

CONTRA

Capacitate de tractare mai mica decat modelele concurente

Sarcina in bena doar de 796 kg

Valoare de revanzare mai mica decat cea a unei Toyota Hilux

Consum de motorina peste media segmentului

2 thoughts on “Test Drive cu noul Mitsubishi L200 Double Cab DI-D High Power 2014

  1. Pingback: Test in premiera cu noul Mitsubishi L200 High-Power 2014 | TESTE AUTO

  2. Pingback: Fiat Fullback este o copie de slaba calitate a lui Mitsubishi L200 2016 | WHATTRUCK

Ia sa auzim...

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.