VW a lansat pe piata din Europa in urma cu ceva vreme o noua generatie a modelului Transporter.
Aceasta se numeste conform celor de la VW Transporter T6, insa caroseria masinii este in mare parte identica cu cea a vechiului T5.
De fapt vorbim de un amplu facelift aplicat modelului Transporter T5.
Schimbarile se regasesc la interior unde masina are acum o noua plansa de bord care integreaza sisteme de top precum o suspensie pilotata, un sistem de navigatie imprumutat de la Golf si o cutie semiautomata DSG.
Versiunile din aceste imagini sunt Multivan si Caravelle iar pretul de achizitie porneste undeva de la peste 40.000 euro cu toate taxele incluse.
Cea mai scumpa versiune Caravelle echipata cu motorul 2.0 TDI de 180 CP poate sa depaseasca granita de 50.000 euro cu taxe incluse.
Motorizarea de baza este un clasic 2.0 TDi care dezvolta o putere maxima de 100 CP, motor putin recomandat datorita greutatii la gol a masinii.
Motorul optim pentru aceasta caroserie este noul 2.0 TDi de 150 CP, motor care corespunde normelor de poluare Euro 6 cu ajutorul AdBlue.
Acesta este cuplat la o transmisie manuala clasica cu 6 trepte.
PRO
Schimbari binevenite-Design interior si gadget-uri
Motorizare TDI Euro 6 economica
Lista de dotari de top
Spatiu interior foarte bun
Calitate de fabricatie a versiunilor de top
CONTRA
Motorul de baza este prea slab
Costuri mai mari pentru ca foloseste AdBlue
T6 nu este decat un T5 facelift
Preturi foarte mari de achizitie in comparatie cu Renault Trafic si Ford Transit Custom
Versiunile de top depasesc 50.000 euro
Sursa: AutoBild
Pingback: VW a oprit vanzarea modelului Transporter T6.1! Sunt cereri prea mare pentru motorul 2.0 TDI | WHATTRUCK