Test Drive in premiera nationala cu noul Isuzu D-Max 4×4 Cabina Dubla MT 1.9 DSL 164 CP Premium

test drive isuzu dmax 2017, consumk isuzu dmax 2017, whattruck isuzu dmax 2017, off road isuzu dmax 2017, motor nou isuzu dmax 2017, toyota hilux vs isuzu dmax 2017, pret isuzu dmax 2017, discount isuzu dmax 2017, date tehnice isuzu dmax 2017, garda la sol isuzu dmax 2017, service isuzu dmax 2017, lansare isuzu dmax 2017, autolatest isuzu dmax 2017, teste auto isuzu dmax 2017

Masina din acest test drive este in premiera noul Isuzu D-Max 2017. Modelul de fata este cel care a primit in urma cu ceva vreme un amplu facelift menit a aduce un aer nou gamei de masini pick-ul a celor de la Isuzu.

DESIGN

Fata de vechiul D-Max testat de echipa Whattruk in urma cu cativa ani ( Vezi Testul Complet AICI!) masina de fata a fost amplu modificata de catre japonezi pentru a rezista si mai bine pe piata in fata concurentei din ce in ce mai moderne precum Ford Ranger, Nissan Navara sau Toyota Hilux.Acum fanii Isuzu pot sta linistiti pentru ca noul D-Max este o masina extrem de mult modificata incat este relativ greu a spune ca este vorba doar de inca un facelift banal tipic masinilor europene.

Noul D-Max a evoluat foarte mult atat la interior cat si la capitolul tehnica pentru ca masina de fata este una realmente noua din aproape toate punctele de vedere.

CARE SUNT SCHIMBARILE REALE PENTRU D-MAX 2017 FACELIFT

La interior trebuie spus ca avem pentru prima data un nou sistem multimedia care are un display destul de generos care ofera in sfarsit masinii celor de la Isuzu capacitatea de a concura modelele europene la acest capitol.

Sistemul multimedia are un display touch usor de folosit, iar pentru cei care prefera traditionalul acesta are in partea de jos si principalele comenzi cu butoane clasice.

Tot nou este si sistemul audio care este integrat si ofera un randament superior vechiului sistem, insa aici Ford si Volkswagen ofera sisteme mult mai performante insa si mult mai scumpe la achizitie.

TEHNICA D-MAX 2017

Inca din primii km vedem ca masina are acum un nou sistem de directie mult mai direct care transmisie mai eficient denivelarile suprafetei de rulare soferului chiar si la viteze mari mari pe sosea.

Tot o noutate este si cutia de viteze manuala cu 6 trepte care are acum prima treapta cu un raport mult mai mic pentru a favoriza comportamentul masinii in mediul off road in modul 4High. Sincronizarea urmatoarelor trepte permite masinii sa porneasca fara sarcina chiar si in treapta a 2-a fara prea mari probleme, detaliu important in mediul aglomerat al marilor orase.

Pe sosea masina se comporta acum mult mai elegant, aceasta avand parca un comportament de SUV din clasa mare, adica un feeling de masina masiva insa relativ usor de manevrat.

In mediul off road si acest D-Max dispune de o caseta de reductie traditionala cu 6 trepte cu demultiplicare scurata si 6 trepte cu demultiplicare mare pentru diferite suprafete de rulare.  Optional noul D-Max are o noua cutie automata care dispune la randul ei de 6 trepte in loc de 5 cat avea precedenta.

ISUZU RENUNTA LA VECHIUL 2.5 TWIN TURBO PENTRU UN NOU 1.9 DSL

Poate cea mai importanta schimbare intalnit la acest nou D-Max 2017 este motorizare care are acum o cilindree de 1898 cmc in loc de cea veche de peste 2.5 litri.

Carcotasii vor spune ca acest nou motor 1.9 nu se ridica la nivelul prestatiti motorizarii Twin Turbo de 1.5 litri, insa dupa parcurgerea a peste 500 de km la bordul noii masini vom spune ca diferentele in mod real nu sunt foarte mari.

Si acest 1.9 diesel este un motor diesel clasic care iubeste turatiile joase asemenea predecesorului sau, insa puterea maxima de 164 CP si momentul motor de 360 Nm sunt ingrediente care permit masinii sa fie mult mai performanta in comparatie cu un Navara de baza sau un Hilux cu motorizarea 2.4 D-4Dde 150 CP.

Motorul celor de la Isuzu ramane unul de forta in acest segment si prin simplu fapt ca acesta afiseaza un consum mediu real de 8.8 litri intr-un Bucuresti extrem de aglomerat si o medie doar de 5.5 atunci cand iesim in afara orasului.

Singura zona unde vechea motorizare era mai sprintera datorita supraalimentatii secvebtiale era repriza de la 80-130 km/h unde cele doua turbine functionau in paralel si ofereau o putere liniara fara turbo loag.

In concluzie putem spune ca noul D-Max este o masina reusita, adica o masina care a ajuns la maturitate prin aceste schimbari la care a fost supusa anul trecurt.

Noul D-Max ramane o solutie clara pentru cei care nu vor doar un pick-up de oras, adica pentru cei care chiar pun la treaba pe santiere aceste masini loc unde masina japonezilor exceleaza in fata tuturor concurentilor sai directi.

PRO

Imagine de marca

Pret bun de achizitie

Motor nou de cilindree mica puternic si extrem de economic

Optional transmisie automata clasica cu 6 trepte

Garda la sol si sarcina maxima atat in bena cat si capacitate de tractare

Calitatea asamblarii superioara

Sistem multimedia elegant si usor de folosit

 

CONTRA

Suspensie inca rigida pe puntea spate cand masina nu este in sarcina

 

Ia sa auzim...