Nissan este dupa cum bine stie toata lumea unul dintre constructorii de automobile cu o reala experienta in producerea de masini cu transmisie integrala, unii numind marca japoneza drept un expert in acest domeniu.

Evident fanii Nissan stiu acest lucru si cel mai bine se vede atunci cand testam in premiera noua generatie de modele Navara sau NP300 cum este ea cunoscuta mai nou pentru piata din Europa.
Echipa Whattruck testa in urma cu cativa ani in premiera pentru piata din Romania modelul Navara NP300 XEechipat cu motorizarea 2.5 dCi de 144 CP, versiune dedicata flotelor auto. CITESTE TESTUL AICI!
Pe scurt era vorba de un model de Navara realizat exclusiv pentru cei care folosesc aceste masini in interes de serviciu, modelul fiind echipat la interior oarecum spartan insa corespunzator pentru misiunea sa.
NOUA NAVARA NP300 DEDICATA FLOTELOR

Acum in 2017 avem ocazia de a testa tot in premiera versiunea de baza a lui Navara NP300 model care este oferit intr-o versioune de echipare entry-level care din fericire are foarte multe dotari gasite standard.
Fata de un NP300 de top modelul de fata are o transmisie manuala cu 6 trepte exemplar sincronizate atat pentru mersul in mediul urban cat si atunci cand masina este in sarcina in mediul off road.

Motorizarea de baza dezvolta o putere maxima de 160 CP si ofera performante cel putin la nivelul vechiului motor 2.5 dCi de 190 CP al precedentei generatii. detaliu care pur si simplu nu recomanda achizitia versiunii de top Twin Turbo.
Cine a mers cu aceasta Navara NP300 de 160 CP are mari sanse a spune ca japonezii au realizat un pick-up cu un comportament rutier aproape sportiv, reprizele sale fiind foarte bune indiferent de plaja de turatie.
CARE ESTE PRETUL PENTRU FLOTE?
Aici trebuie spus ca fiecare flota primeste un regim de discount in functie de numarul de unitati achizitionate, pretul de baza pornind de la 30.430 euro cu toate taxele incluse.

In aceasta suma clientul de NP300 primeste urmatele dotari standard:
-Închidere centralizată cu telecomandă
-Geamuri electrice faţă
-Geamuri electrice spate
-Aer condiţionat cu reglare manuală
-Sistem de ventilaţie pentru locurile din spate
-Cruise control + limitator de viteză
-Radio CD + 6 boxe + Bluetooth + Aux In + USB
-Comenzi audio pe volan
-ABS / EBD / ESP cu frânare activă cu alunecare limitată
-Airbag şofer + pasager, airbaguri laterale, airbaguri cortină
-Sistem de Anticipare a Frânării de Urgență
-Asistenţă la pornirea din rampă (HSA)
-Asistenţă la coborârea în pantă (HDC)
-Diferenţial spate blocabil
-Roată de rezervă oțel 16 inch
-Airbag genunchi pentru șofer
Pe scurt este vorba de o masina echipata mult mai bine decat in trecut detaliu care duce automat si la o crestere a valorii de revanzare atunci cand trebuie inlocuita flota.
Tot in comparatie cu generatia precedenta trebuie spus ca motorizarea 2.3 dCI este de origine Renault, un motor cu 4 cilindri in linie cu distributie pe lant care are intervale de service mult mai bune si care pe deasupra consuma in medie chiar si cu pana la 3 litri mai putin decat vechiul 2.5 dCI.
Pentru a intelege ca masina aceasta este o evolutie reala fara de vechiul model Nissan ofera in premiera pentru acest model o garantie reale de 5 Ani sau 160.000 Km, garantie care este aplicata masinii in modul bumper-to-bumper sau din bara in bara. Adica pe intreaga perioada de garantie toata masina este asigurant in reteaua Nissan Romania
.
DE CE AM CUMPARA NOUL NAVARA NP300 IN DETRIMENTUL CONCURENTEI?
In primul rand trebuie spus ca aceasta noua generatie de utilitare NP300 are o caroserie complet schimbata, adica interiorul sau este mult mai bun calitativ. Pozitia la volan este gandita asemenea unui SUV precum X-Trail, lucru care duce la o crestere a confortului pe distante lungi.
Tot un plus fata de tot ceea ce ofera concurenta este noua punte spate multi-link cu arcuri elicoidale care sunt asemanatoare cu cele ale modelului Patrol GR de acum 10 ani, suspensie mult mai confortabila in comparatie cu una clasica cu arcuri lamelare.
Punctul forte al noii generatii de modele Nissan Navara NP300 este in schimb motorizarea diesel semnata Renault, motor care se gaseste de ani buni de zile pe gama de utilitare Master si care a demonstrat o fiabiltate mult mai buna decat ceea ce ofera concurenta din Germania.
Motorul M9T lansat initial in 2010 a demonstrat ca este rafinat, consuma extrem de putin si ofera un randament suprinzator pentru cilindreea sa de 2.3 litri.
Pe scurt masina aceasta arata bine are o sarcina maxima foarte buna si dispune de un tren de rulare confortabil indifernet ca mergem pe sosea sau pe drumuri cu denivelari. Interiorul sau primeste note de top pentru ergonomie si calitatea asamblarii.
PRO
Imagine de marca
Cea mai confortabila suspensie
Motor diesel puternic si economic
Autonomie mare datorita si rezervorului mare
Transmisie integrala clasica si eficienta
Valoare mare de revanzare
Nivel de echipare standard complet
Garantie de 5 ani bara in bara
CONTRA
Lipsa transmisie integrala pentru versiunea dCI 160