Test Drive in premiera nationala cu noul Peugeot Expert Access 1.6 BlueHDI 95 CP 2017 Euro 6

Francezii de la Peugeot aduc in premiera pentru piata auto din Europa noua generatie de modele utilitare Expert 2017.

Noua masina este pentru prima data construita impreuna cu japonezii de la Toyota, modelul similar al celor de la Toyota fiind denumit Proace.

Pe piata auto din Romnia francezii de la Peugeot sunt considerati experiti in comercializarea de masini comerciale, acestia avand o retea foarte bine dezvoltata pentru acest tip de automobile.

ISTORIA PEUGEOT EXPERT

Masina utilitara a celor de la Peugeot a luat nastere relativ tarziu dupa ce concurentii de la Renault aveau in oferta o utilitara de succes pe nume Trafic.

Primele doua generatii de modele Expert au luat nastere in urma cu mai bine de 10 ani si au fost realizata de catre PSA impreuna cu italienii de la Fiat, acestia realizand impreuna caroseria insa motorizarile erau de factura francezea HDI.

Primul model Peugeot Expert a avut vanzari bune in Europa chiar si in fata unor modele precum VW Transporter, insa de cele mai multe ori acest model a fost defavorizat datorita unei imagini mai putin cunoscute clientilor de flote.

EXPERT 2017 ESTE O MASINA COMPLET NOUA

Masina din acest test drive in premiera nationala in Romania este o masina complet noua fata de vechiul Expert pentru ca acesta este construit impreuna cu cei de la Toyota de la zero.

Noua platforma tehnica este produsa 100% de catre Peugeot si are in premiera o punte spate revolutionara pentru o masina utilitara si o conceptie cab-forward tipica maisnilor utilitare din Japonia.

Aceasta solutie permite noului Expert sa devina o masina extrem de spatioasa, insa cu o caroserie mai mica decat ceea ce ofera concurenta din Europa.

INTERIOR REVOLUTIONAR PENTRU O MASINA UTILITARA

Inca din primele momente vedem ca PSA a decis ca noul Expert sa benefecieze de un interior atipic masinilor europene pentru ca plansa de bord este masiva si mult impinsa spre zona parbrizului pentru a da un spatiu cat mai mare soferului si pasagerilor sai.

Pozitia la volan in noul Expert este tipica unei masini de top, adica volanul are un diametru mai mic si o inclinare mult mai mica decat ceea ce gasim la Renault sau Volkswagen. Pe scurt, putem spune ca acesta este cel mai bine gandit interior pentru o masina utilitara de clasa medie din Europa.

DOTARI DE TOP ASEMENEA UNEI MASINI PREMIUM

Primii km la bordul unui Expert ne ofera in premiera senzatia ca Peugeot a dorit ca aceasta masina sa nu mai fie catalogata drept una cu o calitate de fabricatie tipica unei masini utilitare europene.

Noua plansa de bord este foarte bine asamblata, iar dotarile de top precum sistemul de aer conditionat au un look premium. Mai mult decat atat, modelul Expert din acest test drive este echipat cu un display cu dimensiuni generoase care ne afiseaza sistemul audi si principalele caracteristici ale motorizarii.

Chiar daca modelul de fata nu era echipat cu sistem de navigatie, acesta este optional si ofera in premiera o harta 3D extrem de eficienta pentru ca este aceelasi sistem care se regaseste si pe masinile Peugeot de mare serie precum 508 sau 308.

MOTORIZARE DIESEL DE BAZA EXTREM DE ECONOMICA

Sub capota atipica a lui Expert 2017 se ascunde un motor diesel din gama 1.6 BlueHDI care dezvolta o putere maxima de 95 CP si 210 Nm. Motorul este cuplat la o transmisie manuala cu 5 trepte relativ lungi pentru ca este destinat utilizarii in mediul urban unde afiseaza si un consum mediu real de 7.5 litri pentru fiecare 100 de km.

Daca vrei un Expert pentru transportul in afara orasului atunci trebuie sa te uiti spre o versiune BlueHDI de 1.6 litri de 115 CP sau 126 CP care au standard o cutie manuala cu 6 trepte.

Cei care doresc performante de top pot alege versiunea de top echipata cu motorul 2.0 Blue HDI care dezvolta 150 CP sau chiar 180 CP in versiunea cu transmisie automata clasica Aisin cu 6 trepte.

Acest model de top transforma masina celor de la Peugeot una dintre cele mai performante din lume atat la capitolul reprize cat si viteza maxima.

Masina din acest test a consumat intr-un mediu aglomerat precum Bucurestiul doar 7.5 litri de motorina, in timp ce consumul mediu extraurban pe drumurule europene este doar de 4.5 litri. Cu un asemenea consum noul Expert poate parcurge chiar si peste 1.000 de km cu un rezervor plin.

Trenul de rulare al noii generatii de utiliatre Expert este de asemenea unul suprinzator de confortabil chiar si cand masina nu este in sarcina.

Noua suspensie permite masinii celor de la Peugeot sa castige neoficial titlul de cea mai confortabila utilitara compacta din Europa in acest moment.

PRO

Imagine de marca

Cel mai bun interior

Calitate de asamblare de top

Motor diesel 1.6 BlueHDI extrem de economic

Distributie care se schimba la 10 ani sau 160.000 de km

Suspensie confortabila chiar si pe drumurile cu denivelari

Cea mai buna ergonomie la interior

Capacitatea de a creste volumul de incarcare prin accesul in partea din fata

 

CONTRA

Motor diesel economic insa prea slab in mediul extraurban

Toate dotarile interesante sunt optionale

 

 

Ia sa auzim...

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.