Test in premiera in Romania cu noul Ford F-150 3.5 EcoBoost Platinum FX4 2016

test drive Ford F-150 3.5 EcoBoost Platinum FX4 2016, drive test Ford F-150 3.5 EcoBoost Platinum FX4 2016, Ford F-150 3.5 EcoBoost Platinum FX4 2016 in romania, consum Ford F-150 3.5 EcoBoost Platinum FX4 2016, review Ford F-150 3.5 EcoBoost Platinum FX4 2016, first european test Ford F-150 3.5 EcoBoost Platinum FX4 2016, off road Ford F-150 3.5 EcoBoost Platinum FX4 2016, fuel consumption Ford F-150 3.5 EcoBoost Platinum FX4 2016, consum 3.5 ecoboost, 0-100 km/h Ford F-150 3.5 EcoBoost Platinum FX4 2016, 0-60 mph Ford F-150 3.5 EcoBoost Platinum FX4 2016, neste ford Ford F-150 3.5 EcoBoost Platinum FX4 2016

Masina din acest test drive este una cu totul speciala pentru ca este pentru prima data cand vine in Romania un model full size american.

Modelul in cauza se numeste Ford F-150 acesta reprezentand cel mai vandut model pick-u din lume pentru ca este si cea mai vanduta masina in SUA.

test drive Ford F-150 3.5 EcoBoost Platinum FX4 2016, drive test Ford F-150 3.5 EcoBoost Platinum FX4 2016, Ford F-150 3.5 EcoBoost Platinum FX4 2016 in romania, consum Ford F-150 3.5 EcoBoost Platinum FX4 2016, review Ford F-150 3.5 EcoBoost Platinum FX4 2016, first european test Ford F-150 3.5 EcoBoost Platinum FX4 2016, off road Ford F-150 3.5 EcoBoost Platinum FX4 2016, fuel consumption Ford F-150 3.5 EcoBoost Platinum FX4 2016, consum 3.5 ecoboost, 0-100 km/h Ford F-150 3.5 EcoBoost Platinum FX4 2016, 0-60 mph Ford F-150 3.5 EcoBoost Platinum FX4 2016, neste ford Ford F-150 3.5 EcoBoost Platinum FX4 2016

Exemplarul de fata este un F-150 in versiunea sa de top Platinum, un pick-up care ofera celui din spatele volanului toate dotarile posibile. Mai mult decat atat acest nivel de echipare este mult mai bogat chiar si decat al unu SUV premium precum Mercedes Clasa M sau BMW X5.

DESIGN

Asa cum era de asteptat noul F-150 2016 este o masina incredibil de mare cand este vazuta pe soselele din Romania, insa dupa ce te-ai obisnuit cu dimensiunile sale totul decurge fara probleme.

Caroseria modelului de fata este una clasica double-cab, adica are patru portiere si un spatiu la interior mult mai mare decat ceea ce ofera un Mercedes GL. Habitabilitatea masinii aduce note de top atunci cand merge cu noul F-150 la drum intins prin Romania, nivelul spatiului pentru genunchi este foarte mare.

Portierele sunt la randul lor masive pentru a facilita un acces fara probeme chiar si celor care au o inaltime de peste 1.9 m.

COMPORTAMENT RUTIER

Asa cum poate nu ne-am asteptat noul F-150 se conduce extrem de facil, suspensia masinii fiind setata pentru a parcurge distante foarte mari intr-un comfort deplin.

Chiar si cand se trece peste denivelarile clasice din Romania masina aceasta se comporta asemenea unui tanc pentru ca suspensa cu brate suprapuse fata si cea rigida spate este gandita pentru mersul in mediul off road.

MOTORIZARE ECOBOOST INSA NU DE FIESTA

In Europa toata lumea lauda motorul Ford 1.0 EcoBoost de 100 CP, insa dupa ce conduci un EcoBoost 100% american uiti repede de motorizarile diesel europene.

Inca din primii km am fost suprinsi de silentiozitatea motorului V6 de 3.5 litri, motor care misca extrem de elegant acest model de aproape 3 tone la gol.

Puterea maxima dezvoltata de motorul 3.5 EcoBoost este de 365 CP, iar momentul motor dezvoltat este de 570 Nm incepand cu o tuatie de 2.500 rpm. Aceste cifre nu spun multe insa momentul motor de 570 Nm este disponibil pe o plaja de turatie care ajunge la 5.500 rpm, detaliu care permite masinii performante de-a dreptul socante in Europa.

O repriza de la 70-150 km/h este atinsa in cateva secunde chiar daca masina este incarcata sau daca aceasta tracteaza o remorca de 8 tone tipica pietei din SUA.

Cutia de viteze este una automata clasica cu 6 trepte care este creditata cu sustinerea unui moment motor de peste 1.000 de Nm.

CONSUMUL DE BENZINA ESTE IRELEVANT

Consumul modelului de fata este conform celor de la Ford de 17 litri in mediul urban si 12 litri in cel extraurban, insa daca mergem sportiv acest model consuma fara probleme 20 de litri pentru fiecare 100 de km.

Multi o sa vina aici sa ne spuna ca masina aceasta consuma extrem de mult insa in viata reala un SUV de +2 tone diesel consum la randul sau in oras in medie 15-20 litri iar cand se merge pe autostrada consumul nu scade niciodata sub granita de 10 litri.

De vina pentru acest consum relativ mic de benzina este si greutate la gol a masinii care este de 4696 de Punds adica de 2.130 Kg, greutate mult mai mica chiar si decat  a multor model SUV sau MPV comercializarte in Europa.

Succesul celor de la Ford se datoreaza utilizarii in masa a aluminiului care a scazut chiar si cu 800 de km greutate la gol a generatiei de fata Ford F-150.

Pe scurt masina acesta este construit din materiale mai scumpe decat 99% din masinile care circula in prezent pe soselele din Romania.

PRO

Imagine de marca

Cel mai bun pik-up din prezent

Motor Ecoboost de 365 CP mult mai puternic decat orice motor diesel european

Consum foarte bun datorita caroseriei din aluminiu

Cea mai mare bena

Cea mai mare capacitate de tractare

Cea mai mare sarcina

Impozit mic pentru ca este utilitara

Cutie automata extrem de rafinata

Grada la sol foarte mare

Cel mai sigur pick-up

Prag escamotabil electric

 

CONTRA

Pret mare de achizitie al versiunii Platinum

3 thoughts on “Test in premiera in Romania cu noul Ford F-150 3.5 EcoBoost Platinum FX4 2016

  1. Pingback: Premiera-Primul test drive in Romania cu noul Ford F-150 3.5 EcoBoost Platinum FX4 2016 | TESTE AUTO

  2. Mihai

    Foarte buna prezentarea!!! Intrebarea mea este: Cat ajunge impozitul anual avand in vedere ca este autoutilitara la motorul de 3.5 litri???

    Reply

Ia sa auzim...

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.