De la acțiunile climatice și presiunea costurilor până la penuria de șoferi, industria globală de transport și logistică se confruntă cu provocări enorme. Bosch oferă soluții adecvate pentru a face față acestor provocări.
Pe măsură ce se îndreaptă spre obiectivul transportului de mărfuri neutru din punct de vedere climatic, compania de tehnologie își extinde în mod constant portofoliul de sisteme de propulsie.

Pe lângă sistemele de propulsie diesel care vor continua să joace un rol vital în vehiculele comerciale pentru o vreme, Bosch oferă și sisteme de propulsie cu baterii electrice și cu pile de combustie.
Compania a încorporat acum o altă opțiune, motorul cu hidrogen, pentru a umple golul în sistemele de propulsie alternative, în special pentru vehiculele grele de construcții și mașinile agricole. „Acțiunea climatică mută transportul de marfă în direcții mai diverse.
Ne așteptăm ca sistemele de propulsie alternative să ducă la creșterea majoră a afacerii noastre pe parcursul deceniului”, a declarat Dr. Markus Heyn, membru al consiliului de administrație Bosch și președinte al sectorului de afaceri Soluții de mobilitate, la IAA Transportation de la Hanovra din acest an.

Într-o lume plină de incertitudini, vânzările din sectorul de afaceri Soluții de mobilitate al Bosch au crescut cu 6 procente până în acest moment, după ajustarea efectelor cursului de schimb. Bosch generează un sfert din veniturile sale din vânzări din tehnologia vehiculelor comerciale, de la camionete la camioane de 40 de tone.
Bosch aduce energie nouă sistemelor de propulsie ale vehiculelor comerciale
Conform previziunilor Bosch, peste 80 de procente din toate camioanele cu o greutate de șase tone metrice sau mai mult vor fi încă alimentate cu motorină în 2025.
Diversitatea sistemelor de propulsie va crește ulterior și, până în 2035, jumătate din toate vehiculele comerciale noi vor fi electrice, alimentate fie de la baterie, fie cu hidrogen. „O abordare neutră din punct de vedere tehnologic este deosebit de utilă la vehiculele comerciale.
În funcție de aplicație, va exista mai mult de o opțiune neutră din punct de vedere climatic pentru sistemul de propulsie al camionului”, a spus Heyn. La Bosch, 3.400 de ingineri lucrează la sistemul de propulsie al viitorului pentru camioane.




