Putini dintre cei care conduc in acest moment un camion in Europa stiu la ce sa se astepte cand Tesla urmeaza sa adica aici noul sa camion 100% electric Tesla Semi.
In SUA deja marii producatori de camioane au intrat in panica pentru ca nu pot controla accesul pe piata a lui Tesla Semi si nu au nici macar o sansa mica de a cocura cu el.
Tesla Semi este cel mai DISTRUGATOR produs introdus vreodata pe piata auto in istorie pentru ca este un camion care nu are nevoie de revizii si duce la reducerea costurilor anuale al transportatorilor cu pana la 200.000 euro.
Adica, un singur camion Tesla Semi poate sa-si acopere valoarea initiala in primul an de utilizare fara ca acesta sa treaca pe la service-ul de camioane pentru ca NU ESTE NEVOIE.
Un Tesla Semi merge 800 de km cu o singura alimentare si ofera soferului peste 1.000 de CP si aproape 10.000 de Nm inca de la zero rpm, detalii care se traduc printr-o repriza de la 0-100 de km/h in doar 20 de secunde.
Soferii Pepsi care conduc deja noul Tesla Semi spun ca, comportamentul rutier al camionului este de-a dreptul sportiv fata de vechile camioane diesel de 500 CP si 3.000 de Nm.
Incarcarea bancului de baterii Tesla Semi se face in 30 de minute pentru 500 de km, adica de la 0-70% din capacitate acumulatorului.
Si ca sa fie o schimbare completa si fara concurenta, noul Tesla Semi are acces la cele peste 45.000 de statii SuperCharger Tesla deja construite in majoritatea tarilor industrializate.
Pe piata din Romania, aparitia lui Tesla Semi urmeaza sa duca la disparita marcilor Renault Trucks, Volvo Trucks, Scania, Mercedes Trucks sau Iveco Trucks.