VW ID. Buzz este un esec comercial si acum VW lanseaza si versiuni ieftine Buzz Pure2 si ID. Buzz Freestyle de 50.000 euro

ID. Buzz Freestyle, esec comercial id buzz, esec vanzari buzz electric, transporter diesel vs ID. Buzz Freestyle, autolatest, whattruck

La IAA 2024 germanii de la VW se afla in fata unei situatii incredibile, respectiv au investit miliarde de euro in masini electrice ID pe care nu le doreste nici un client.

ID. Buzz Freestyle, esec comercial id buzz, esec vanzari buzz electric, transporter diesel vs ID. Buzz Freestyle, autolatest, whattruck

Exemplul de baza este cel al lui ID. Buzz, o comerciala electrica cumparata doar de catre dealerii marcii, in Romania aceste modele fiind mai rare decat un Ferrari sau un Bentley.

Esecul lui ID. Buzz se vede cel mai bine atunci cand ne uitam pe lista de preturi, un exemplar cu dotari putand ajunge lejer la peste 70.000 euro euro, adica exact zona unde pleci acasa cu un Mercedes Clasa V diesel cu autonomie de 900 km.

ID. Buzz Freestyle, esec comercial id buzz, esec vanzari buzz electric, transporter diesel vs ID. Buzz Freestyle, autolatest, whattruck

Acum la IAA cei de la VW au anuntat ca lanseaza un ID. Buzz de baza cu un pret mai mic, insa chiar si asa masina se vinde cu 50.000 euro, deci nu va avea nici o sansa in fata concurentei din acest segment.

ID. Buzz Freestyle, esec comercial id buzz, esec vanzari buzz electric, transporter diesel vs ID. Buzz Freestyle, autolatest, whattruck

Pentru cei 50.000 euro primesti o baterie mica de 54 kwh, iar daca luam in calcul un consum mediu de 27 kw/100 de km vedem ca autonomia reala a masinii este mai mica de 200 km cu o singura alimentare.

ID. Buzz Freestyle, esec comercial id buzz, esec vanzari buzz electric, transporter diesel vs ID. Buzz Freestyle, autolatest, whattruck

Ia sa auzim...

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.