Cum functioneaza instalatia de climatizare a masinii? Cand este necesara completarea cu freon?

instalatie ac auto, completare freon auto, pret revizie instalatie ac masina,probleme compresor aer conduitionat, unde reparam ac masina?, autosoft umplere freon ac masina, pret incarcare freon auto, recomandarea whattruck autolatest 2019, ac freon special 2019

Cum functioneaza aerul conditionat al masinii? Din ce este compus? Ce este freonul si de cate ori este necesar sa completam cu freon sistemul de climatizare al masinii?

Cand ar trebui sa ne ingrijoram si sa mergem la mecanic in caz de nefunctionare corespunzatoare? Sunt doar cateva din intrebarile la care vom raspunde in acest articol, astfel incat sa va faceti o idee asupra modului de functionare a aerului conditionat si la posibilele probleme ce pot aparea in timp.

instalatie ac auto, completare freon auto, pret revizie instalatie ac masina,probleme compresor aer conduitionat, unde reparam ac masina?, autosoft umplere freon ac masina, pret incarcare freon auto, recomandarea whattruck autolatest 2019, ac freon special 2019

 

 

 

 

Exista cinci parti principale ale sistemului de climatizare al masinii:
– Compresorul
– Condensatorul
– Filtru dezumidificator
– Supapa de expansiune
– Evaporator
Fiecare dintre parti este conectata prin tuburi sau furtunuri pentru a forma un circuit intern inchis. Prin acest sistem trece agentul frigorific (freonul) care răcește aerul din vehicul.

Cea mai buna modalitate de a explica modul in care functioneaza un sistem de climatizare auto este de a descrie ce se intampla cu agentul frigorific in timp ce se deplaseaza prin instalatie. Deoarece vorbim despre un cerc continuu, nu exista niciun inceput sau punct final; totul se intampla in mod ciclic.

instalatie ac auto, completare freon auto, pret revizie instalatie ac masina,probleme compresor aer conduitionat, unde reparam ac masina?, autosoft umplere freon ac masina, pret incarcare freon auto, recomandarea whattruck autolatest 2019, ac freon special 2019

Compresorul

Compresorul este o pompa care impinge agentul frigorific prin instalație. Pe masura ce pompeaza agentul frigorific, care in acest moment este un gaz, il comprima (de aici si numele) si il determina sa fie sub presiune ridicata.

De asemenea, presiunea ridicata determina ca agentul frigorific sa devina foarte fierbinte, chiar mai fierbinte decat aerul de vara din exterior.

instalatie ac auto, completare freon auto, pret revizie instalatie ac masina,probleme compresor aer conduitionat, unde reparam ac masina?, autosoft umplere freon ac masina, pret incarcare freon auto, recomandarea whattruck autolatest 2019, ac freon special 2019

Condensatorul
Agentul frigorific cald, trece prin tubul de inalta presiune direct la condensator. Condensatorul se afla in fata radiatorului masinii, arata ca radiatorul, si practic face acelasi lucru cu acesta: utilizeaza aerul care curge prin radiator pentru a raci agentul frigorific. Agentul frigorific fierbinte, care in mod normal este un gaz, condenseaza intr-un lichid pe masura ce se raceste (de aceea se numeste condensator).
Filtru dezumidificator
Fiecare sistem A / C al masinii va avea un filtru dezumidificator. Functia sa este de a filtra agentul frigorific si de a absorbi orice umiditate care ar putea aparea in sistem.

instalatie ac auto, completare freon auto, pret revizie instalatie ac masina,probleme compresor aer conduitionat, unde reparam ac masina?, autosoft umplere freon ac masina, pret incarcare freon auto, recomandarea whattruck autolatest 2019, ac freon special 2019
Supapa de expansiune
Agentul frigorific lichid curge prin tubulatura de inalta presiune spre linia masinii, unde trece printr-o mica supapa. In functie de masina dvs., aceasta supapa este numita fie o supapa de expansiune termica, fie un tub cu orificiu.

Supapa permite doar o cantitate mica de agent frigorific să treacă, controlând astfel debitul de agent frigorific ce intră în evaporator în funcție de temperatura agentului frigorific la ieșirea din evaporator.

Evaporatorul

Evaporatorul are rolul de a permite evaporarea agentului frigorific. Acesta este foarte asemanator cu
condensatorul, insemnand ca la fel ca acesta transforma caldura in aer rece ca apoi un ventilator
electric sa sufle aerul rece prin orificiile de ventilatie si in interiorul masinii.

Dupa finalizarea ciclului, agentul frigorific este apoi aspirat inapoi in compresor prin tubul de joasa presiune, pornind din nou mecanismul.

Ce ar putea sa mearga prost?

instalatie ac auto, completare freon auto, pret revizie instalatie ac masina,probleme compresor aer conduitionat, unde reparam ac masina?, autosoft umplere freon ac masina, pret incarcare freon auto, recomandarea whattruck autolatest 2019, ac freon special 2019
In cazul in care instalatia dvs. A / C sufla aer cald sau caldut, cel mai probabil vinovatul este agentul frigorific scazut. Acest lucru se datoreaza faptului ca, cu exceptia compresorului, nu exista intr- adevar parti in miscare intr-un sistem A / C decat agentul frigorific care este permanent in miscare.

Deoarece este un circuit inchis, sistemul dvs. de climatizare nu consuma vreodata agentul frigorific. El se refoloseste continuu, iar singurul mod in care poate fi scazut este pentru faptul ca s-a scurs de pe instalatie.

De câte ori trebui să completăm cu freon?

Doar in acest caz aerul rece nu se mai simte atat de rece pe cat ar trebui in interiorul masinii. Este posibil ca un sistem A / C bine intretinut sa nu aiba vreodata nevoie de completare cu freon, dar acest lucru se intampla foarte rar.

instalatie ac auto, completare freon auto, pret revizie instalatie ac masina,probleme compresor aer conduitionat, unde reparam ac masina?, autosoft umplere freon ac masina, pret incarcare freon auto, recomandarea whattruck autolatest 2019, ac freon special 2019

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Daca incepeti sa observati ca aerul conditionat nu atinge acele temperaturi racoroase dorite, asigurati-va ca masina este inspectata de un mecanic la un service auto specializat. In acest caz, majoritatea masinilor au un nivel scazut de freon, posibil ca o parte din A / C sa fie defecta, si sa fie scurgeri de freon pe care probabil nu le-ati observat.

Cu aparatura performanta corespunzatoare sistemul A / C va fi completat cu freonul lipsa, in functie de gramajul de care aveti nevoie, astfel incat sistemul sa functioneze in continuare in parametri normali.

Ia sa auzim...

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.