Test Drive cu cel mai puternic model Nissan Navara NP300 2017! 2.3 dCI TwinTurbo de 190 CP

test drive navara 2017, drive test navara 2017, test ro navara 2017, 0-100 km/h Nissan Navara NP300 0-100 km/h Nissan Navara NP300 , 2.3 dci Nissan Navara NP300 2.3 dci Nissan NavaraNP300 ,aisin 7 Nissan Navara NP300 aisin 7 Nissan NavaraNP300 ,consum nissan navara np300 consum nissan navaraNP300 ,drive test Nissan Navara NP300 2017 drive test Nissan Navara NP300 2017Remove ,garda la sol Nissan Navara NP300 garda la sol Nissan Navara ,Nissan Navara NP300 vs isuzu dmax Nissan Navara NP300 vs isuzu dmaxRemove ,Nissan Navara NP300 vs marok v6 tdi Nissan Navara NP300 vs marok v6 tdiRemove ,Nissan Navara NP300 vs toyota hilux Nissan Navara NP300 vs toyota hiluxRemove ,pret discount Nissan Navara NP300 pret discount Nissan NavaraNP300 ,punte spate Nissan Navara NP300 punte spate Nissan NavaraNP300 ,test drive Nissan Navara NP300 test drive Nissan NavaraNP300 ,twin turbo Nissan Navara NP300 tiwn turbo Nissan Navara NP300

Nissan se intoarce anul acesta cu o noua generatie de modele pick-up full size. Este vorba evident de noua generatie de modele NP300 sau Navara.

De fapt si vechea generatie se numea NP300 ( vezi testul Whatruck AICI), insa pentru a diferentia versiunea de baza de cea de top japonezii au ales a vinde masina in Romania doar sub brandul Navara.

Acum in 2016 noua generatie de modele utilitare se numeste si NP300 si Navara, lucru care pe piata din Romania nu conteaza pentru ca aici masina va avea numele de Navara.

CAROSERIE

Noua generatie de masini a celor de la Nissan se doreste sa fie un salt imens in comparatie cu precedentul model vandut si in SUA sub numele de Frontier, masina care a fost un real succes pentru japonezi pe toate pietele.

Acum noul Navara 2016 reprezinta un salt tehnologic pentru Nissan pentru ca noua generatie este o masina care are o caroserie care se departeaza destul de mult de latura utilitara a segmentului si se indreapta serios spre un segment de pick-up lifestyle.

Adica noua masina este oferita si celor care vor ceva mai mult decat un X-Trail, o masina mai mare decat un SUV insa si cu pretentii off road.

La interior totul este nou, respectiv masina are o platforma noua care permite masinii sa ofere o latime interioara mult mai mare decat in trecut.

Noua plansa de bord este acum in mare parte indentica ca design cu cea a lui X-Trail, lucru total opus fata de precedentul model care avea un interior mult mai simplist.

MOTORIZARE 2.3 DCI TWINTURBO

test drive nissan navara 2017 np300 2.3 dci 190 cp, drive test nissan navara 2017 np300 2.3 dci 190 cp, test ro nissan navara 2017 np300 2.3 dci 190 cp, whattruck nissan navara 2017 np300 2.3 dci 190 cp, 0-100 nissan navara 2017 np300 2.3 dci 190 cp, max speed nissan navara 2017 np300 2.3 dci 190 cp, lista preturi nissan navara 2017 np300 2.3 dci 190 cp, consum nissan navara 2017 np300 2.3 dci 190 cp, turatie nissan navara 2017 np300 2.3 dci 190 cp, automarket nissan navara 2017 np300 2.3 dci 190 cp, amarok v6 vs nissan navara 2017 np300 2.3 dci 190 cp, navara v6 vs nissan navara 2017 np300 2.3 dci 190 cp, discount nissan navara 2017 np300 2.3 dci 190 cp

Sub capota masinii de fata se ascunde un motor cu 4 cilindri clasic deja pe gama de utilitare Renault, respectiv motorul de 2.3 litri care echipeaza si gama Master.

Versiunea de fata dezvolta o putere maxima de 190 CP si un moment motor de 450 Nm incepand cu o turatie de 1.500 rpm.

Cu asemenea performante motorul bi-turbo al lui Navara permite masinii sa atinga 100 de km/h in doar 11 secunde si o viteza  maxima de 185 km/h.

Fanii Navara trebuie sa stie ca acest motor este extrem de rafinat si ofera reprize decente pe sosea, insa nu are nici o sansa cand este comparat cu vechea generatie Navara V6 de peste 230 CP.

Cutia de viteze automata cu 7 trepte a ramas in schimb aceeasi, respectiv o transmisie clasica semnata de japonezii de la Aisin.

Consumul mediu real al lui Navara de 190 CP este de 12 litri in mediul urban din Bucuresti si 7.5 litri in mediul extraurban pe drumurile nationale. Pe autostrada la o viteza constanta de 130 km/h si 2.100 rpm motorul lui Nissan afiseaza un consum mediu de 8.8 litri.

SARCINA SI CAPACITATI OFF ROAD

Una dintre cele mai importante schimbari ale noii generatii de modele Navara este schimbarea completa a puntii spate, sistem care acum nu mai are arcuri lamelare. Acestea au fost inlocuite de doua bare stabilizatoare si arcuri elicoidale care fac viata mult mai placuta cand se merge in afara soselei.

De fapt sistemul acesta al puntii spate nu este ceva de speriat pentru ca solutia tehnica este identica cu cea gasite pe mai vechiul model Nissan Patrol GT, masina recunoscuta ca fiind una dintre cele mai bune din lume in off road.

Singura critica este faptul ca bena are o lungime considerabila, detaliu care scade considerabil unghiul de degajare al caroseriei deja ingreunat de cuiul de tractare extra.

La interior in fata cei doi pasageri stau foarte bine, iar in spate locurile sunt in limitele clasei chiar daca spatarul banchetei este pozitionat prea vertical.

Cat despre sarcina de incarcare Nissan spune ca noua punte spate nu reprezinta un dezavantaj atunci cand trebuie sa incarcam bena.

All around aceasta masina a evoluat considerabil de la precedenta generatie, insa lipsa motorizarii V6 dCI este acum si mai problematica cand noul Amarok are doar motorul V6 TDI in oferta.

PRO

Imagine de marca

Motor 2.3 dCI puternic si rafinat

Cutie automata eleganta

Cel mai luxos interior din clasa sa

Punte spate revolutionara care functioneaza fara probleme

Valoare mare de revanzare

 

CONTRA

Lipsa unei motorizari V6 dCI

Pret achizitie al versiunii de top

Consum relativ mare de motorina