Test Drive in premiera cu noul Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDI 2017 Combi Facelift

test drive Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDI 2017 Combi Facelift, whattruck Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDI 2017 Combi Facelift, test ro Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDI 2017 Combi Facelift, test consum Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDI 2017 Combi Facelift, drive test Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDI 2017 Combi Facelift, 0-100 Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDI 2017 Combi Facelift, pret Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDI 2017 Combi Facelift, renault kangoo vs Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDI 2017 Combi Facelift, vw caddy vs Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDI 2017 Combi Facelift, fiat doblo vs Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDI 2017 Combi Facelift, caddy life vs Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDI 2017 Combi Facelift, distributie Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDI 2017 Combi Facelift, review Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDI 2017 Combi Facelift, nouveaux Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDI 2017 Combi Facelift

De fiecare data cand vorbim de utilitarele de clasa mica nu putem trece cu vederea modelul francezuilor de la PSA, respectiv renumita utilitara Peugeot Partner.

Aceasta a fost lansata pe piata in anul 2008, insa povestea Partner a inceput mult mai devreme in anul 1997 cand Peuegeot a lansat modelul Partner I bazat tehnic pe modelul 306 o masina extrem de bine vanduta pe piata din Europa de Vest.

Fanii acestor utilitare nu stiu in schimb faptul ca primul pe piata a fost Partner, concurentii de la Renault lansand dupa ceva vreme modelul Kangoo I.

Acum in anul 2017 suntem din nou in spatele volanului unui model Partner, unul care reprezinta tot ceea ce este mai bun in acest segment pentru simplu fapt ca Partner a ajuns la maturitate, are o motorizare de top si de ce nu cea mai mare valoare de revanzare din acest segment.

DE CE PARTNER IN DETRIMENTUL LUI KANGOO, DOBLO SAU CITAN?

La aceasta intrebare se raspunde simplu, respectiv Partner este o utilitara din clasa compacta care ofera cel mai bun interior, cea mai buna motorizare diesel si cea mai buna caroserie comparata cu modelele sale concurente.

Mai mult decat atat masina a primit recent un amplu facelift care aduce o maturizare completa a lui Partner 2017!

Inca din primii km vedem ca la volanul unui Partner din aceasta generatie caroseria este mult mai bine izolata, aceasta fiind mult mai confortabila la drum lung chiar si cand este comparata cu un Mercedes Benz Citan.

Pozitia la volan este de asemenea cea mai buna din clasa, iar plansa de bord ofera o ergonomie de top chiar si cand este comparata cu modelele mai noi aparute pe piata.

Trenul de rulare al lui Partner este de departe cel mai dinamic si cel mai bun atunci cand mergem pe un drum cu denivelari, detalii care promoveaza aceasta masina drept una de drum lung.

PARTNER TEPEE SAU CUM TREBUIE SA ARATE UN MINI MPV!

Masina din acest test drive se numeste Partner Tepee si este de fapt cea mai elaborata versiune a lui Partner pentru ca modelul de fata are cel mai bun nivel de echipare, cea mai buna antifonare a interiorului, cea mai buna motorizare insa si cea  mai mare valoare de revanzare.

Chiar daca aceste modele Partner Tepee sunt relativ putine pe piata aceaste versiuni reprezinta o solutie optima pentru cei cu o familie numeroasa, modelul de fata avand chiar si 7 locuri.

Volumul portbajului este unul dintre cele mai mari din clasa sa, iar echiparea de top a versiunii de fata face din acest model unul extrem de dorit pentru cei care calatoresc mult in vancante.

Echiparea lui Partner Tepee ofera un sistem de navigatie cu un ecran touch de mari dimensiuni, scaune fata incalzite, senzori de parcare si climatizate automata cu doua zone si  o tapiterie de foarte buna calitate.

Aceasta este acum un 1.6 BlueHDI de 100 CP , motor care dezvolta un moment motor de 254 Nm la 1.750 rpm. De fapt motorul acesta este cel mai bun din clasa acestor utilitare pentru ca este mai rafinat decat un Renault 1.5 dCI , Mercedes 1.5 dCI sau chiar si noul Fiat 1.6 Mutlijet.

Noul 1.6 BlueHDI este singurul diesel din clasa care are o distributie care se schimba la 10 ani sau 160.00 de km, iar consumul mediu real este de 5.6 litri intr-un mediu urban aglomerat precum Bucurestiul.

test drive Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDI 2017 Combi Facelift, whattruck Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDI 2017 Combi Facelift, test ro Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDI 2017 Combi Facelift, test consum Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDI 2017 Combi Facelift, drive test Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDI 2017 Combi Facelift, 0-100 Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDI 2017 Combi Facelift, pret Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDI 2017 Combi Facelift, renault kangoo vs Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDI 2017 Combi Facelift, vw caddy vs Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDI 2017 Combi Facelift, fiat doblo vs Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDI 2017 Combi Facelift, caddy life vs Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDI 2017 Combi Facelift, distributie Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDI 2017 Combi Facelift, review Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDI 2017 Combi Facelift, nouveaux Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDI 2017 Combi Facelift test drive Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDI 2017 Combi Facelift, whattruck Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDI 2017 Combi Facelift, test ro Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDI 2017 Combi Facelift, test consum Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDI 2017 Combi Facelift, drive test Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDI 2017 Combi Facelift, 0-100 Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDI 2017 Combi Facelift, pret Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDI 2017 Combi Facelift, renault kangoo vs Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDI 2017 Combi Facelift, vw caddy vs Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDI 2017 Combi Facelift, fiat doblo vs Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDI 2017 Combi Facelift, caddy life vs Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDI 2017 Combi Facelift, distributie Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDI 2017 Combi Facelift, review Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDI 2017 Combi Facelift, nouveaux Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDI 2017 Combi Facelift

De vina pentru aceste performante de top la capitolul consum este transmisia manuala cu 5 trepte care are rapoartele sincronizate lung pentru a da celui din spatele volanului un confort crescut in oras.

Pe autostrada la o viteza medie de 130 km/h turatie este de 2.500 rpm, limita optima pentru acest BlueHDI.

 

PRO

Imagine de marca

Cel mai bun interior din clasa sa

Nivel de echipare Tepee de top

Sistem de navigatie de ultima generatie

Tren de rulare confortabil pe drumuri lungi

Voloare mare de revanzare

Transmisie cu 5 trepte sincronizate perfect cu motorizarea 1.6 BlueHDI

 

CONTRA

Lipsa unei transmisii automate clasice

Garda la sol mica pentru cei care vor sa iasa si in afara soselei

Lipsa versiunea 1.6 BlueHDI 120 CP si 300 Nm

 

 

Ia sa auzim...