Am condus cel mai mare pick-up din Romania! Drive Test cu noul Ssangyong Musso Grand Premium 2.2 e-XDI 202 CP AT6 Aisin facelift 2023

Ssangyong Musso Grand Premium 2.2 e-XDI 202 CP AT6 Aisin facelift 2023, test drive, symotor, dealer ssangyong bucuresti, pret musso grand, drive test, consum real,garda la sol, motor mercedes, cutie aisin toyota at6, 0-100 musso grand, sarcina bena musso grand, autolatest, whattruck romania

Una dintre cele mai putin cunoscute masini pick-up de pe piata din Europa este, fara discutii, gama Musso a celor de la Ssangyong, companie care de acum se numeste KG Mobility.

DE CE WHATTRUCK.RO RECOMANDA MUSSO IN 2023?

In primul rand, pentru ca vorbim de cel mai mare pick-up de pe piata din Romania, masina de fata avand cea mai mare bena, cel mai facil acces in spate, insa si singurul pick-up cu motor diesel construit impreuna cu germanii de la Mercedes-Benz.

Specialistii spun ca o alta surpriza a celor de la Ssangyong este pretul de achizitie, care porneste de la 30.820 euro TVA inclus, respectiv pret de Dacia Duster cu dotari in 2023.

Ssangyong Musso Grand Premium 2.2 e-XDI 202 CP AT6 Aisin facelift 2023, test drive, symotor, dealer ssangyong bucuresti, pret musso grand, drive test, consum real,garda la sol, motor mercedes, cutie aisin toyota at6, 0-100 musso grand, sarcina bena musso grand, autolatest, whattruck romania

CAROSERIE

Asa cum spuneam mai sus, masina de fata are cea mai mare caroserie din segmentul pick-up de pe piata, pentru ca afiseaza o lungime de 5.45 metri insa si o latime de 1.95 m.

Pe piata din Europa, se vinde doar versiunea Grand, care are o lungime mai mare decat cea a unui Musso de baza, europenii primind fara un cost extra, versiunea cea mai spatioasa pentru a nu exista discutii cand facem o comparatie cu L200, Hilux sau Ranger.

Pur si simplu, acest pick-up este o alegere mult mai buna decat un raspandit Ford Ranger, pentru ca nu are problemele intalnite la Ranger, respectiv calitatea de fabricatie precara si motorizare diesel provenita din segmetul comercial ( motor de Ford Transit!).

Ssangyong Musso Grand Premium 2.2 e-XDI 202 CP AT6 Aisin facelift 2023, test drive, symotor, dealer ssangyong bucuresti, pret musso grand, drive test, consum real,garda la sol, motor mercedes, cutie aisin toyota at6, 0-100 musso grand, sarcina bena musso grand, autolatest, whattruck romania

COMPORTAMENT RUTIER PREMIUM

Inca din primii km, nu putem sa nu constatam ca noul Musso, in comparatie cu orice alt pick-up de pe piata, are un rafinamet demn de un SUV premium, intreaga caroserie fiind montata de catre producator pe amortizoare speciale, iar puntea spate este cu adevarat cea mai elaborata din segment.

Daca un D-Max sau un Ranger au puntea spate rigida cu arcuri lamelare, cei de la Ssangyong au ales puntea multilink cu arcuri elicoidale, pentru un comportament pe sosea superior.

Multi fani off-road vor spune ca un Musso Grand nu are unghiuri de atac si degajare mai bune ca modelele concurentei, ceea ce este adevarat, insa putini stiu ca in general aceste masin merg pe sosea asemenea unor modele SUV de familie.

Stabilitatea in viraje este superioara unui Ford Ranger sau Toyota Hilux, detaliu care face din acest Ssangyong un adevarat cruiser, chiar si pe autostrada, in sarcina.

CAT CARA SI CE GARANTIE ARE?

La capitolul garantie, importatorul in Romania ofera 10 ani sau 150.000 de km pentru motor, cutie de viteze, sistem turbo si cutie de tansfer, cifre de-a dreptul incredibile cand ne uitam la ceea ce ofera Ford sau Toyota pe piata de la noi!

Ssangyong Musso Grand Premium 2.2 e-XDI 202 CP AT6 Aisin facelift 2023, test drive, symotor, dealer ssangyong bucuresti, pret musso grand, drive test, consum real,garda la sol, motor mercedes, cutie aisin toyota at6, 0-100 musso grand, sarcina bena musso grand, autolatest, whattruck romania

In plus fata de aceasta, un Musso Grand are o sarcina in bena de 1 tona plus capacitate de a tracta fara probleme 3 tone.

MOTOR MERCEDES SI CUTIE TOYOTA!

Vedeta celor de la Ssangyong este motorizarea diesel 2.2 e-XDI, care are o cilindree de 2157 cmc si o putere maxima de 202 CP la 3.800 rpm.

Ssangyong Musso Grand Premium 2.2 e-XDI 202 CP AT6 Aisin facelift 2023, test drive, symotor, dealer ssangyong bucuresti, pret musso grand, drive test, consum real,garda la sol, motor mercedes, cutie aisin toyota at6, 0-100 musso grand, sarcina bena musso grand, autolatest, whattruck romania

In trecut gama Musso Grand 2021 avea aceeasi motorizare, insa intr-o versiune de putere mai mica, de 181 CP, care era o problema pentru clientul de Musso, in comparatie cu cel de Rexton. Ei bine, acum nu mai exista aceasta diferentiere, ambele masini primind motorul mai puternic de 440 Nm.

O alta piesa de rezistenta este cutia Aisin AT6 cu convertizor de cuplu, cutie care va avea un grad de fiabiliate foarte mare in comparatie cu tot ceea ce exisata pe piata, in SUA anumite modele Toyota parcurgand chiar si 1.6 milioane de km fara probleme.

Ssangyong Musso Grand Premium 2.2 e-XDI 202 CP AT6 Aisin facelift 2023, test drive, symotor, dealer ssangyong bucuresti, pret musso grand, drive test, consum real,garda la sol, motor mercedes, cutie aisin toyota at6, 0-100 musso grand, sarcina bena musso grand, autolatest, whattruck romania

Aisin este cel mai mare producator de transmisii din Japonia, detinut in mare parte de catre Toyota, respectiv masina celor de la Ssangyong are cea mai buna cutie japoneza si cel mai renumit motor diesel din Europa! de la dealerul SYMotor, iar accesand acest link poti vedea stocul cu masinile cu livrare imediata!

PRO

Cel mai mare pick-up din Romania

Motor Mercedes extrem de rafinat si relativ economic

Cea mai buna cutie automata Aisin AT6 longitudinala gasita pe Land Cruiser

Diferential blocabil spate standard

Cel mai mare habitaclu

Cea mai mare bena din Europa

Punte spate cu arcuri elicoidale confortabila pe sosea

Cea mai buna calitate de asamblare pentru un pick-up din Europa

Cel mai ieftin pick-up la vanzare in Romania

Sistem de navigatie Tom Tom extrem de eficient

Pret de Dacia Duster cu dotari!

CONTRA

Lipsa versiune Musso cu bena scurta pe piata din Romania

Versiunile de echipare de top cu un pret destul de mare

Valoare de revanzare

FISA TEHNICA

Motor

Numar de cilindri: 4 in linie
Injectie: Diesel 1 turbina
Capacitate cilindrica (cm3): 2157 cmc
Alezaj X Cursa (mm): 86,2 x 92,4 mm
Putere maxima CP/KW – rot/min: 202/3800
Cuplu maxim Nm – rot/min:  441/1600
Carburant: Motorina
Rezervor litri: 75

Transmisie

Punte motoare: 4Low 4High 2WD
Cutie de viteze / nr. trepte: Automata convertizor Aisin 6 trepte

Dimensiuni

Lungime (mm): 5405
Latime (mm):  1950
Inaltime (mm): 1855
Ampatament (mm): 3210
Portbagaj: Sarcina 1 tona plus 3.2 tone tractate
Greutate la gol kg: 2205

Anvelope: 255/60R18

Performante

0 – 100 km/h (s) – 10
Viteza maxima (km/h) –185
Consum mixt (l/100 km) WLTP: 9.0

Pret
Pret lista cu TVA : 30.820 €

One thought on “Am condus cel mai mare pick-up din Romania! Drive Test cu noul Ssangyong Musso Grand Premium 2.2 e-XDI 202 CP AT6 Aisin facelift 2023

  1. Pingback: Whattruck-Ssangyong Musso Grand 2.2 e-XDI 202 CP 2023 este superior unui VW Amarok bazat pe Ford Ranger | WHATTRUCK

Ia sa auzim...

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.