Un Volkswagen ID. Buzz Cargo pierde 40.000 de euro din valoarea initiala in doar 2 ani

Volkswagen ID. Buzz Cargo, pret, test drive, valoare de revanzare, date tehnice, autonomie reala Volkswagen ID. Buzz Cargo, consum autostrada, whattruck, autolatest Volkswagen ID. Buzz Cargo

Este incredibil, insa masinile comerciale electrice au cea mai mare devalorizare de pe piata pentru ca cei care le-au cumparat si-au dat seama prea tarziu ca electrificarea este un esec din punct de vedere al transportatorilor.

Volkswagen ID. Buzz Cargo, pret, test drive, valoare de revanzare, date tehnice, autonomie reala Volkswagen ID. Buzz Cargo, consum autostrada, whattruck, autolatest Volkswagen ID. Buzz Cargo

Exemplul de astazi este cel al unui Volkswagen ID. Buzz Cargo care se vindea acum in Romania cu dotari cu un pret de peste 72.000 euro, iar o utilitara asemanatoare se vinde in Germania cu 31.500 euro cu doar 100.000 de km la bord.

Evident ca exista o piata in dezvoltare pentru aceste utilitare electrice, insa acestea trebuie sa fie utilizate doar in oras pentru sute de mii de km ca apoi sa fie casate in centre specializate.

Volkswagen ID. Buzz Cargo, pret, test drive, valoare de revanzare, date tehnice, autonomie reala Volkswagen ID. Buzz Cargo, consum autostrada, whattruck, autolatest Volkswagen ID. Buzz Cargo

De fapt, pentru utilitarele electrice nu prea exista piata SH cum este cea pentru cele diesel, bateriile avand o garantie limitata, iar costul unui acumulator fiind de ordinul a Volkswagen ID. Buzz Cargo 77 kwh, pret pentru care schimbi in reprezentanta doua motoare diesel 2.0 TDI cu perioada de viata de 600.000 de km fara costuri extra.

Volkswagen ID. Buzz Cargo, pret, test drive, valoare de revanzare, date tehnice, autonomie reala Volkswagen ID. Buzz Cargo, consum autostrada, whattruck, autolatest Volkswagen ID. Buzz Cargo

O alta problema despre care nu se vorbeste la aceste utilitare este sarcina maxima extrem de mica de cateva sute de kg fata de peste 1 tona la utilitarele din aceelasi segment diesel, adica pentru a transporta MARFA X transportatorul are nevoie de doua utilitare electrice sau una diesel!

Volkswagen ID. Buzz Cargo, pret, test drive, valoare de revanzare, date tehnice, autonomie reala Volkswagen ID. Buzz Cargo, consum autostrada, whattruck, autolatest Volkswagen ID. Buzz Cargo

Motorizare si tip tractiune Volkswagen ID. Buzz Cargo
Combustibil Electric
Putere utila maxima (motoare electrice) 210 kW (286 CP)
Putere maxima continua motor electric, disponibila pentru o perioada de 30 de minute 89 kW (121 CP)
Tractiune Tractiune Spate
Cutia de viteze Automata
Viteza maxima 160 km/h
Autonomie electrica combinata 447 km ( 200 km in sarcina pe autostrada )
Zgomot 66 dB
Greutate totala maxim admisibila 3.150 kg
Masa reala 2.493 kg
Sarcina utila 657 kg

Consum electric mixt 19,59 kWh/100km sau 28-30 kwh in sarcina pe autostrada

“Masa efectiva include masa autovehiculului cu rezervorul umplut la cel putin 90% din capacitate (combustibil, apa etc.), plus masa soferului (75 kg) si masa dotarilor speciale/ suplimentare selectate suplimentar.”

Volkswagen ID. Buzz Cargo, pret, test drive, valoare de revanzare, date tehnice, autonomie reala Volkswagen ID. Buzz Cargo, consum autostrada, whattruck, autolatest Volkswagen ID. Buzz Cargo

Ia sa auzim...

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.